خرید اینترنتی خوب داشته باشیم

من اینجا سعی می کنم در محوریت مسائلی صحبت کنیم که شاید بتونه بهمون کمک کنه که خریدای اینترنتی با کیفیت تری در حوزه لوازم آشپزخانه داشته باشیم.

خرید اینترنتی خوب داشته باشیم

من اینجا سعی می کنم در محوریت مسائلی صحبت کنیم که شاید بتونه بهمون کمک کنه که خریدای اینترنتی با کیفیت تری در حوزه لوازم آشپزخانه داشته باشیم.

کیفیت در خرید اینترنتی

تا حالا شده از یه جایی خرید اینترنتی کرده باشید، بعدش کاملا پشیمون شده باشید؟

اولین باری که وارد یه سایت یا فروشگاه اینترنتی شده باشی ببینی همه چی چه قدر خوب و قشنگ چیده شده.

المان ها و عناصر همه همون طورین که به نظر میاد باید باشند.

  

ولی وقتی از مرحله اطمینان عبور میکنی و دل رو میزنی به دریا و وارد فروشگاه میشی. 

محصولی که از روی ظاهر نگاهش میکنی و میبنی که همه چیش خیلی خوب و عالی به نظر میرسه.

انتخابش میکنی و به سبد خریدت اضافه اش میکنی بعدش ازت می خواد که اگر عضو نیستی عضو سایتش بشی و بعدش درگاه بانکی و پرداخت و یه چند روزی که میگذره محصول به دستت میرسه ولی...

اون چیزی نیست که باید می بوده!

گاهی ما اشتباه می کنیم یا گاهی فروشنده ها کمی بی انصافا و کالایی که باید رو نفروختن!

اینجا یکم در مورد این مسائل صحبت می کنیم.

و می خوایم یکم وارد یک سری جزئیاتی بشیم که شاید کمتر بهشون دقت کرده باشیم.

با من همراه با تا ببینیم توی خرید اینترنتی از یه دسته بندی محصولی خاص به چه چیز هایی باید دقت کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد