خرید اینترنتی خوب داشته باشیم

من اینجا سعی می کنم در محوریت مسائلی صحبت کنیم که شاید بتونه بهمون کمک کنه که خریدای اینترنتی با کیفیت تری در حوزه لوازم آشپزخانه داشته باشیم.

خرید اینترنتی خوب داشته باشیم

من اینجا سعی می کنم در محوریت مسائلی صحبت کنیم که شاید بتونه بهمون کمک کنه که خریدای اینترنتی با کیفیت تری در حوزه لوازم آشپزخانه داشته باشیم.

چگونه بهترین سینک آشپزخانه را برای خانه خود پیدا کنید


قبل از خرید سینک آشپزخانه جدید، با سبک و ساخت سینک آشنا شوید تا بتوانید سینک مناسب برای خانه خود را پیدا کنید.


انواع سینک آشپزخانه؛


پیش بند-جلو یا خانه مزرعه سینک مزرعه ای در آشپزخانه.

پیش بند جلو یا سینک مزرعه دارای یک کاسه عمیق است که ممکن است نیاز به کابینت های پایه خاص یا تغییرات کابینت آشپزخانه داشته باشد تا قسمت جلویی وسیع و حوضچه عمیق را در خود جای دهد. این طراحی محکم جلوی پیش بند، نیازی به قرار گرفتن پیشخوان آشپزخانه بین شما و سینک ظرفشویی را از بین می برد، بنابراین برای شستن ظرف ها نیازی به خم شدن به جلو ندارید. سینک های پیش بند که کمی بیرون می آیند، از کابینت اطراف محافظت می کنند و در عین حال جذابیت خانه های کشاورزی کلاسیک را ارائه می دهند.



نکته؛ می خواهید یکی را بازسازی کنید؟ مدل های جدیدی از سینک های پیش بند جلو وجود دارد که نیازی به تغییر خاصی در پیشخوان یا کابینت آشپزخانه شما ندارد. 


در مورد نحوه نصب سینک مزرعه بیشتر بدانید؛


سینک ظرفشویی آشپزخانه.  سینک ظرفشویی دوتایی.

دراپ‌این‌ها نوع محبوبی از سینک‌ها هستند که از بالای کانتر در جای خود می‌افتند و با گیره‌ها و پیچ‌های زیر آن محکم می‌شوند. این طرح به راحتی نصب می شود و برای افرادی که خود را انجام می دهند عالی است. سینک های کشویی دارای لبه ای هستند که برای پشتیبانی و پایداری روی میز قرار می گیرد.



سینک آشپزخانه زیر کوه سینک زیر کوهی با نمای آنتیک؛


در حین نصب سینک های زیر کانتر از زیر کانتر در جای خود قرار می گیرند. برخلاف سینک ظرفشویی، هیچ لبه ای روی میز وجود ندارد. این کار می‌تواند تمیز کردن آشپزخانه را آسان‌تر کند، زیرا خرده‌ها را می‌توان مستقیماً در سینک جارو کرد. سینک های زیر سوار معمولاً با میزهای سطح جامد استفاده می شوند.

نکته؛ با مطالعه نحوه نصب سینک آشپزخانه زیر کوه، برای نصب آماده شوید.



سینک کشویی زیر کوه؛


این قطعه همه کاره را می توان به دو صورت زیر سوار یا در حال نصب کرد. سینک آشپزخانه گوشه ای

یک سینک گوشه ای دو تابه ای در یک کانتر سبز رنگ.

اینها واحدهایی با طراحی خاص هستند که در گوشه کانتر شما قرار می گیرند تا فضای پیشخوان انعطاف پذیرتری ایجاد کنند. وجود یک سینک آشپزخانه گوشه ای فضای پیشخوان را آزاد می کند و فرصت های ذخیره سازی منحصر به فردی را در زیر سینک فراهم می کند.



نکته؛ شکل و زاویه گوشه شما کمک می کند تا مشخص کنید که چه نوع طراحی سینک آشپزخانه گوشه ای راحت و کارآمدتر است. طرح های مستطیلی برای گوشه های با زاویه باز مناسب هستند، در حالی که سینک های آشپزخانه L شکل به خوبی در گوشه های زاویه 90 درجه قرار می گیرند.


بار؛


سینک بار با یک کاسه انگور در نزدیکی آن.

سینک بار یک سینک کوچک است که با آب جاری در یک بار خانه برای تهیه نوشیدنی قرار دارد.

آماده سازی



سینک آماده سازی برنزی؛


این سینک دوم است که جدا از سینک اصلی آشپزخانه قرار می گیرد. سینک آماده به آشپزها اجازه می دهد چندین غذا را به طور همزمان بشویند و آماده کنند.

لوازم خانگی / لباسشویی / سینک ظرفشویی و سینک

سینک ظرفشویی در اتاق لباسشویی.



یک سینک ابزاری سنگین معمولاً در اتاق لباسشویی قرار دارد. برای شستن حیوانات خانگی، تمیز کردن توری های گریل و پروژه های بزرگ صنایع دستی عالی است. از این فضا برای جلوگیری از ایجاد آشفتگی در سینک آشپزخانه خود استفاده کنید.


مصالح ساختمانی و پرداخت سینک؛

پیش بند مسی دو کاسه ای جلو سینک. روش‌هایی را که از سینک خود استفاده می‌کنید و آنچه که برای کار در خانه شما باید تحمل کند را در نظر بگیرید. آیا موادی که انتخاب می کنید به توجه خاصی نیاز دارد؟ تمیز کردنش راحته؟ آیا در برابر خراش های ناشی از لنت های شستشو یا پاک کننده های ساینده مقاومت می کند؟

 

فولاد ضد زنگ: این محبوب ترین ماده برای سینک های آشپزخانه است و در انواع روکش ها و گیج ها موجود است. گیج فولادی به ضخامت آن مربوط می شود. هر چه گیج بالاتر باشد، فولاد نازک تر است. صرف نظر از گیج، سینک های فولادی ضد زنگ نسبتاً سبک وزن، بادوام و تمیز کردن آسان هستند. پوشش ها و پدهای ضد صدا برای 


کاهش صدای تولید شده توسط سینک در دسترس هستند. سینک های فولادی ضد زنگ در هر دو گزینه قابل نصب و نصب در دسترس هستند.

مس: این فلز بادوام در برابر زنگ زدگی یا کدر شدن تسلیم نمی شود. به دلیل خواص طبیعی آن، پتینه در طول زمان برای یک پوشش منحصر به فرد ایجاد می شود. و از آنجایی که مس به طور طبیعی ضد میکروبی است، سینک مسی در برابر باکتری ها و ویروس ها مقاومت می کند.

 

گرانیت: این سینک با اسپری کردن مخلوط گرانیت و اکریلیک روی پایه رزین ایجاد می شود. نتیجه یک سینک است که تا 537 درجه فارنهایت در برابر خراش، لکه و حرارت مقاوم است. سد محافظ با باکتری ها مبارزه می کند. سینک‌های گرانیتی به‌صورت قطره‌ای و زیر سوار در دسترس هستند.


  

چدن: ساخته شده از چدن جامد، این سینک های سنگین با مینای چینی پوشانده شده اند تا پوششی ایجاد کنند که عملاً تخریب ناپذیر است. سینک‌های چدن دوام طولانی‌مدت، کیفیت کاهش صدا، گزینه‌های رنگی زیاد و مقاومت حرارتی تا ۱۰۰۰ درجه فارنهایت را ارائه می‌دهند. آنها به راحتی تمیز می شوند و در پیکربندی های drop-in و undermount ارائه می شوند.

 

 

برای خرید اینترنتی سینک ظرفشویی به این لینک می توانید مراجعه کنید؛ فروشگاه اینترنتی وی نوین .


خاک نسوز: این گزینه بادوام در حرارت زیاد شلیک می شود تا سینکی ایجاد کند که در برابر تراشه و خراش مقاومت می کند. سینک های نسوز پژمرده نمی شوند و رنگ های متنوعی دارند. سطح غیر متخلخل همچنین مقاومت باکتری ها را فراهم می کند.


کامپوزیت: سینک های کامپوزیت از مواد مخلوطی تشکیل می شوند، معمولاً ذرات کوارتز/گرانیت که با رزین های اکریلیک یا پلی استر ترکیب می شوند و سطح سختی را تشکیل می دهند. سینک های کامپوزیت گرانیتی ضد لکه، خراش و تراشه هستند، دارای خواص خاموش کنندگی صدا، گزینه های نصب دوگانه و چند انتخاب رنگ هستند.

 

 

چینی: این سینک دارای فولاد سبک وزنی است که با مینای چینی روکش شده است تا سطح صافی داشته باشد که در برابر لک و خش مقاوم است. سینک های چینی به راحتی با گزینه های دو پایه نصب می شوند. آنها در برابر حرارت تا 1000 درجه فارنهایت مقاوم هستند و دارای پشتی عایق برای کاهش نویز هستند.

 

 

اکریلیک: سینک اکریلیک از قالب گیری مواد اکریلیک به شکل سینک ساخته می شود. سپس سینک با یک لایه پشتی کامپوزیت یا فایبرگلاس برای پشتیبانی و میرایی صدا تقویت می شود. این سینک ها در برابر لکه و ضربه مقاوم هستند و به راحتی تمیز و نصب می شوند با گزینه های بالا، زیر سوار و دو پایه. سینک های اکریلیک انتخاب های رنگی زیادی را ارائه می دهند. اگر سینک اکریلیک خراشید، خراش ممکن است بسته به عمق آن جلا داده شود.


تنظیمات کلیدی؛


سینک مزرعه ای استیل ضد زنگ دو کاسه ای. تعداد کاسه

سینک های آشپزخانه تک کاسه ای برای فضاهای کوچک، نظافت و خیساندن قابلمه ها و تابه های جادار ایده آل هستند.

سینک های کاسه ای دوتایی و سه گانه دارای یک تقسیم کننده در امتداد قسمت میانی برای ایجاد مناطق کار مجزا هستند. این سینک فضاهای کاری مجزا برای خیساندن، 


تمیز کردن و/یا آبکشی در تنظیماتی مانند 50/50، 60/40 و 70/30 ارائه می دهد.

اندازه های سینک آشپزخانه


عمق سینکی که می توانید در آن قرار دهید، با عمق کابینت پایه سینک تعیین می شود. کاسه های عمیق تر برای خیساندن تابه ها عالی هستند، اما از فضای بیشتری در زیر کابینت استفاده می کنند. قبل از نصب سینک فوق عمیق، در نظر بگیرید که چه مقدار فضایی برای لوله کشی و تخلیه کننده های زیر سینک نیاز دارید و بر اساس آن انتخاب کنید.


برخی از سینک ها دارای حوض های متعدد با عمق های مختلف هستند. هنگام انتخاب این نوع سینک، عمق عمیق ترین حوضچه را در نظر بگیرید و اینکه کابینت پایه شما چگونه لوله کشی را در خود جای می دهد.


سازگاری با لوازم جانبی؛


تعداد سوراخ های سینک را بررسی کنید تا نوع لوازم جانبی سینک ظرفشویی را مشخص کنید.

شیرآلات، اسپری‌ها و دستگاه‌های پخش سینک دارای مشخصات یک تا چهار سوراخ هستند که باید با تعداد سوراخ‌های سینک هماهنگ باشند. یک شیر آب یک سوراخ ممکن است با یک سینک سه سوراخ با استفاده از صفحه عرشه کار کند، اما یک شیر آب سه سوراخ با یک سینک یک سوراخ کار نمی کند.


ملاحظات دیگر؛


دفع زباله: پاکسازی و فضا ملاحظات مهمی برای نصب دفع زباله است. اگر سینک خود را به روز می کنید، ممکن است زمان خوبی برای به روز رسانی سینک خود نیز باشد. عمق کاسه سینک شما و ارتفاع کابینت پایه شما تعیین می کند که آیا نصب دفع زباله انتخاب خوبی است یا خیر.

  

دیسپنسرهای آب گرم: یک واحد گرمایشی که در زیر کابینت نصب شده است به یک دهانه متصل می شود تا آب تا 190 درجه فارنهایت را برای سوپ ها، سس ها و نوشیدنی های داغ فوری تامین کند.

 

موقعیت تخلیه: بیشتر زهکش ها در مرکز قرار دارند، اما برخی از زهکش ها برای سطح قابل استفاده بیشتر در سمت عقب یا گوشه عقب سینک قرار دارند.

منبع مقاله وبسایت: lowes


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد