خرید اینترنتی خوب داشته باشیم

من اینجا سعی می کنم در محوریت مسائلی صحبت کنیم که شاید بتونه بهمون کمک کنه که خریدای اینترنتی با کیفیت تری در حوزه لوازم آشپزخانه داشته باشیم.

خرید اینترنتی خوب داشته باشیم

من اینجا سعی می کنم در محوریت مسائلی صحبت کنیم که شاید بتونه بهمون کمک کنه که خریدای اینترنتی با کیفیت تری در حوزه لوازم آشپزخانه داشته باشیم.

معرفی، مقایسه و بررسی سه چهارتا فروشگاه اینترنتی برای خرید اجاق گاز رومیزی


سلام، وقت همگی به خیر. 

امیدوارم که حال دلتون خوب باشه. 

همون طور که از عنوان مقاله پیداست امروز می خوایم سه یا چهار تا فروشگاه اینترنتی رو با هم دیگه بررسی کنیم. 

که ببینیم برای خریدن اجاق گاز رومیزی یا همون اجاق گاز صفحه ای چه کنیم؟ و به چه شکلی خریدمون رو انجام بدیم.

که بهترین انتخاب و خرید ممکن رو کرده باشیم.

 

 

خب برای خریدن اجاق گاز رومیزی یکی از بهترین کارایی که میشه کرد اینکه شما همین کلمه رو توی گوگل سرچ کنید.

یعنی بنویسید: خرید حالا یا اینترنتی یا آنلاین یا هر طور که راحت ترین. خیلی مهم نیست. ولی خب کلمه خرید رو بنویسید.

یا مثلا می تونید بنویسید: قیمت آنلاین یا قیمت اینترنتی و اجاق گاز رومیزی رو هم بعدش بنویسید.

اینجا یه موضوعی که پیش میاد اینکه که شما چه بنویسید رومیزی چه بنویسید صفحه ای تقریبا نتایج یکسانی رو براتون میاره پس این مورد خیلی فرقی ایجاد نمی کنه.

خب شما با جست و جوری این موضوع یعنی خرید اینترنتی یا قیمت آنلاین اجاق گاز یا گاز خالی یا اجاق خالی رومیزی یا صفحه ای یا حتی توکار هم بنویسید اوکی.

برای شمال نتایجی رو میاره که الزاما همشون خوب یا همشون هم بد نیستن. ولی خب ما می خوایم اینجا بهترین هارو بررسی کنیم.


1.احتمالا به اولین فروشگاه اینترنتی که برسید دیجی کالا خواهد بود. خب دیگه همه ما می دونیم که دیجی کالا تقریبا قبضه وب ایران رو تو نتایج گوگل دست خودش داره البته که همیشه اینطور نخواهد موند. ولی خب فعلا که خوب و با کیفیت هستن هنوز. ضعف هایی رو من میبینم ولی اگه چشممون رو خوب باز کنیم می تونیم توی دیجی کالا خریدای خوبی داشته باشیم با سرچ این کلمه به این صفحه از سایت دیجی کالا می رسیم که توی اون پر از محصولاتیه که انواع مختلفی از این دسته بندی رو توی خودشون دارند. خیلی مهمه که شما نسبت قیمت ها به محصولی که می خواید رو حتما حواستون بهش باشه. پس اگر خوب دقت کنید، می تونید به یک محصول خوب توی این سایت برسید.


2.فروشگاه شماره دویی که توی صفحه نتایج گوگل میبینید؛ ایمالز خواهد بود. ایمالز هم سایت خوبیه یکم طراحی بصریش معمولی و رو به پایین اما توی تجربه کاربری خوب کار کرده. یه عالمه فروشنده رو دور خودش جمع کرده و با قیمت ها و کیفیت های فروش جور واجور به شما این امکان رو میده که بتونید تجربه یک خرید آنلاین خوب رو داشته باشید. اما باز هم اینجا دقت کنید. که این فروشگاه هم یک مارکت عمومیه و اصطلاح ایرانیش بازار چه است. یعنی از انواع و اقسام فروشنده ها رو توی خودش داره پس حسابی موقع خریدتون به کیفیت محصول نسبت به قیمتی که دارید پرداخت می کنید دقت کنید. 


3.سایت رسمی استیل البرز؛ الحق و الانصاف که انتظار دیدن یه سایت شرکتی رو توی این نتایج نداشتم که واقعا نشون از کیفیت و کارایی این برنده! معمولا سایت های شرکتی به چنین جایگاه هایی نمی تونن برسن ولی خب استیل البرز همیشه نشون داده که از اون خوباست که همه رو انگشت به دهن می ذاره! علی رغم اینکه فروش مستقیم نداره ( البته فکر میکنم شایدم داشته باشه. چونکه سایت رسمیه شرکته!) ولی حضورش توی این صفحه و این نتایج واقعا جالبه و قابل توجهه.


4.چهارمی رو از توی نتایج گوگل اون پایین مایینا پیدا کردم. واقعیتش بعد از این سه تا نتیجه دیگه سایت و فروشگاه اینترنتی دیگه ای نظر منو جلب نکرد جز این سایتی که توی مورد چهارم می خوام معرفیش کنم . خب گفتیم شما وقتی واژه خرید اینترنتی اجاق گاز رومیزی رو سرچ کنیدبه فروشگاه اینترنتی وی نوین . البته در نتایج پایین و صفحه های دور از اول اون رو مشاهده می کنید. توی قیمت های اجاق گاز های صفحه ای و رومیزی جالب عمل کرده و برای خود من قابل توجه بود. طراحی و تجربه کاربری خوبی رو توی سایتش داره!  و به طور فروشگاه باحالی بود. این فروشگاه دفتر مرکزیشون توی مشهده و خب قیمتای خوبی رو توی مشهد می تونن براتون ارائه کنن. یکی از ضعف هایی که چنین فروشگاه هایی توی ایران دارن اینکه شما نمی تونید یک فروشگاه اینترنتی خوب رو توی شهرستان های بزرگ ببینید. که خب این سنت شکنی رو فروشگاه اینترنتی وی نوین خوب انجام داده و توی این شهر بزرگ تونسته یک فروشگاه رو اجرا و پیاده سازی کنه.


خب امروز چهار تا از فروشگاه های اینترنتی توی حوزه های مختلف رو بررسی کردیم  و دیدیم که هر کدومشون رو به چه شکلی کار کردن. در ادامه کار های این وبلاگ به دسته بندی های محصولات دیگه و فروشگاه های اینترنتی دیگه هم می پردازیم. 

مواظب خوبیاتون باشید...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد